Brev:
Mad i hånden og mælk om natten
15. april 2015
Alder:
6 mdr.
Mad i hånden og mælk om natten
Hej Helen
Et par spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe med:
Hvad må jeg give min dreng at gnave/gumle på han er 6 mdr. og tænker hans motorik og sanse indtryk har godt af det. og om det kan gøre ham mere træt til nat meed de indtryk?
Han er begyndet at sove godt om dagen.
Han får havregrød og vand af kop til morgen.
kvart rugbrød og reven frugt og mælk til formiddag
øllebrød til frokost og mælk inden han skal sove
kvart rugbrød og frugt til eftermiddag og mælk
mos til aften med grønt fisk eller kylling og kartofler og vand af kop
mælk til sengetid
Han får mælk om natten endnu, men er komme i tvivl om det tager appetiten fra ham om dagen? kan det gøre det? jeg har prøvet et par gange at give ham vand eller kamille te når han vågner og så hans sut.
men nogle gange knorre hans mave når jeg kommer derind, så er i tvivl om jeg skla blive ved eller stoppe. eller trappe langsomt ud
og hvis hvor meget ville du give ham om natten han får 225 nu melle kl 02 og 04 ca
Hilsen en moder, der vil det bedste for sin søn:-)